Doa Selepas Sembahyang Rumi

The Best Doa Selepas Sembahyang Rumi 2022. Disini saya sediakan enam doa solat yang sangat sesuai dibacakan selepas solat fardu zohor, asar, maghrib, isyak dan subuh. Jika anda perlukan panduan untuk membacanya dalam bentuk rumi (tulisan cara bacaan bahasa melayu), berikut adalah bacaan cara menyebut doa ini.

DOA SELEPAS SOLAT FARDHU PDF
DOA SELEPAS SOLAT FARDHU PDF from gustavobultaco.com

Jika anda perlukan panduan untuk membacanya dalam bentuk rumi (tulisan cara bacaan bahasa melayu), berikut adalah bacaan cara menyebut doa ini. Doa selepas solat rumi amalan doa selepas solat rumi 1. Segala puji bagi allah, tuhan sekalian alam.

Selawat Dan Salam Ke Atas Penghulu.


Wah lul uqdatan min lisaani. Berikut adalah beberapa doa yang boleh anda amalkan disertakan sekali dengan bacaan doa selepas solat rumi dan terjemahannya. Membaca doa selepas solat adalah penting terutamanya.

Doa Selepas Solat Rumi Amalan Doa Selepas Solat Rumi 1.


Jika anda perlukan panduan untuk membacanya dalam bentuk rumi (tulisan cara bacaan bahasa melayu), berikut adalah bacaan cara menyebut doa ini. Disini saya sediakan enam doa solat yang sangat sesuai dibacakan selepas solat fardu zohor, asar, maghrib, isyak dan subuh. Dengan nama allah yang maha pemurah dan maha penyayang.

Segala Puji Bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam.


Belum ada Komentar untuk "Doa Selepas Sembahyang Rumi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel